
*انتقال شیفت های کاری صنایع از ساعات اوج مصرف ( ۸- ۱۱ شب ) به ساعات حداقل مصرف ( ۱۲-۶ صبح ) باعث مصرف درست تر انرژی می شود .
*کار آفرینان و صنعتگران عزیز ! به استفاده از دستگاهها و فن آوری های نوین و کم مصرف بیندیشیم .
*استفاده از دستگاههای صنعتی فرسوده و قدیمی و با راندمان پایین انرژی یکی از موارد استفاده نادرست از انرژی است .
*در خرید دستگاههای صنعتی به فن آوری ها و انرژی های نو بیندیشیم .
*با دستگاههای پیشرفته و به روز ، چرخ صنعت را بهتر بچرخانیم .
*کارآفرین عزیز! شاید بیشترین خرج اضافی کارگاهتان را دستگاههای قدیمی ، فرسوده و پر مصرفتان می تراشد !
*حتی کولرها هم طاقت گرمای آفتاب داغ تابستان را ندارند …کولرها رادر محل سایه قرار دهیم .
*در فصل تابستان ، پوشیدن لباس هایی که رنگ روشن دارند ؛ باعث می شود که کمتر احساس گرما کنیم .
*رایانه (کامپیوتر ) خود را به گونه ای تنظیم کنید که مانیتور پس از دو سه دقیقه بیکار بودن خاموش شود. مانیتور (نمایشگر) پر مصرف ترین بخش رایانه شماست. استفاده از یک تصویر پس زمینه تاریک و محافظ ( اسکرین سیور) تیره میتواند مقدار زیادی برق صرفه جویی کند و چند کیلو گرم دی اکسید کربن کمتری را راهی اتمسفر زمین کند.
منبع : برگ سبز
ðx9fx94°Ùx86Ùx88ر گرÙx85 Ûx8cا سردØx9f...ما را در سایت ðx9fx94°Ùx86Ùx88ر گرÙx85 Ûx8cا سردØx9f دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149